
Sigrismarr az normál bossok közül a legtöbb hp-val rendelkezik. Egyedül semmi esély nincs ellene, mindig csoporttal kell menni. A városban, Hognis bányájában a helyi chat-en lehet jelentkezni csoportokba. A fenti ábrán látható a boss mapja, Hjalgrimur. Itt is saját térképe van a szörnynek, rajta kívül nincs szörny a térképen. Mikor az arénájába lépünk, először egy "jégcsillagot" küld, ami lassan mozog, nyomkövető, és nagyot sebez. Ezután ha nem megyünk a közelébe, akkor jégdárdákat lő ki, amik elől könnyű kitérni. Ha a közvetlen közelébe mennek a harcosok (lásd: térképen kék pöttyök), akkor mint Khlaysnál, itt is karmolni kezd. A boss nem tud elmozdulni a tartózkodási helyéről, a harc alatt mindig egy helyben áll. A távol-harcosok az aréna két sarkába álljanak fel, így nem éri őket a robbanás. Ajánlott csapatfelállás: 4 vagy 3 távol-harcos, 1 vagy 2 sárkányharcos. "Sigi" egy idő után üvöltve a földhöz veri a botját, és fagyrobbanást idéz elő. Ez, ha jó a felállás nem fenyegeti a távol-harcosokat (zölddel jelzett kör). Utána kb öt jégszörnyet idéz, amiket a mágus szingularitás képességével, melyet a boss elé rakunk le, megkönnyíthetjük a harcosok dolgát. Ezután minden kezdődik elölről, megint támad a boss, és kis idő elteltével újra robbant, és idéz. Külön unique tárgya nincsen.

Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése